dinsdag 31 juli 2007

Eerste Priceline "overwinning"

Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en mijn eerste poging gewaagd op http://www.priceline.com/ Wat een feest. De adrenaline gierde door mijn keel. Ik had besloten dat het gezien de plannen voor de cruise die op 23 mei 2008 moet gaan plaatsgrijpen verstandig zou zijn om te overnachten op Orlando Airport. Het Hyatt moest het worden. Omdat ik natuurlijk nog niet alle ins en outs van priceline snap kan er natuurlijk wel eens iets fout gaan.
Ik besloot te bieden op hotels van 3 sterren en deed een bieding van $75.--. Het bod werd direkt geaccepteerd (dus zal het wel te hoog geweest zijn) en toen bleek het http://www.marriott.com/hotels/travel/mcoap-orlando-airport-marriott/ dit hotel te zijn.

Mooi dus! Mijn eerste bieding reeds gelukt en nog een mooi hotel ook. Er is transport van het vliegveld naar het hotel dus nu nog alleen bepalen of we de avond van aankomst de auto ophalen of dat de volgende ochtend zullen doen. We moeten die dag naar Cape Canaveral voor de boot dus we zullen nog even bekijken of het te doen is om van het Marriott naar de verhuurder te komen of dat het beter is om het dezelfde avond te doen.

We weten nog niet welke verhuurder we zullen nemen - dat hangt af van wat http://www.usareisen.de/
in oktober voor aanbiedingen heeft en wat het e.e.a. zal gaan kosten. Ik denk wel dat het de SUV word. Nog geen idee van de mid-size of de full-size maar dat zullen we dan wel zien.

Al met al een spannende dag vanwege het priceline geweld maar het was enig om te doen.

Geen opmerkingen: