vrijdag 17 augustus 2007

Nog een priceline suc6(je)

Na al een aantal dagen te hebben geboden op een resort in Stuart(aan de kust onder Cape Canaveral) vandaag maar weer geprobeerd nadat ik van priceline een mail had gekregen dat het weer eens tijd was voor een poging. Mijn laatste bod was $ 65.- en dat had ik geboden op woensdag 15 augustus 2007. DAT bod werd dus geweigerd maar ik kon geen dingen meer veranderen behalve de "sterren" status en DAT wilde ik niet.

Gisteren niet thuis geweest - gewerkt en met Inge een hapje gegeten in de Bijenkorf en bijgekletst- dus toen was het er niet van gekomen.

Vandaag na het doen van een paar (nuttige) zaken toch maar weer achter het apparaat geklommen en ja er was mail en ja er kon weer geboden worden.

Op advies van echtgenoot Wijbe maar direkt $ 70.- maar daar trapten ze ook al niet in. "Damn Yankees". Anyways toen kwam er een mail van priceline dat als ik er $ 22.- bij zou doen er misschien wel leuke dingen zouden gaan gebeuren. Omdat ik het "handboek priceline" GOED heb gelezen wist ik dat ik dan ongeveer de helft zou moeten gaan bieden. Dit heb ik ook gedaan maar wat ik ook bood ze wilden gewoon $ 22.- hebben. Dat heb ik dus gedaan en nu hebben we het superdeluxe Hutchinson Island Marriott Beach Resort voor $ 108,- inclusief.
Voorwaar een GEWELDIG resultaat en we zijn allebei wel duidelijk besmet met het "pricelinevirus". Superleuk om zo'n resort te boeken voor zo'n mooie prijs.

2 opmerkingen:

arianne zei

hoi,

Ik ben op jouw site gekomen via het orlando(tips) forum.
Ik probeer ook al een ruime tijd om mezelf voor priceline te registreren maar ik kom niet door postcode en telefoonnummer heen. Hoe heb jij dit gedaan?

Robert-Jan en Yvonne zei

Hoi,

De prijzen voor priceline lijken mij wat hoog, maar nog steeds leuke prijzen uiteraard. Ik denk dat je wat vroeg probeert om te boeken, dan betaal je in mijn ervaring ook wat meer. Beste kans op mooie prijzen is wat mij betreft 1,5 tot 0,5 maand van te voren. Houd ook biddingfortravel goed in de gaten.

Enne ... met 2 Marriott hotels zou ik je aanraden om lid te worden van Marriott Rewards. Niet dat je nu echt punten gaat sparen (want die krijg je niet voor Priceline) maar je krijgt wel vaak upgrade naar mooiere kamer. Succes !