maandag 11 februari 2008

Cruise eindelijk geboekt




Heb eindelijk de cruise geboekt bij www.cruisecheap.com Ik wilde graag een cabin op een leuke plek maar aangezien ik geen idee heb hoe dat met die tobbetjes gaat heb ik maar op de gok wat gekozen. We zitten op Deck 7 en we hebben cabin nummer 7503. Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

Ik volg een behoorlijk aantal blogs op de verschillende fora en kom nog steeds hele leuke dingen tegen. Vraag me af wat we er uiteindelijk van kunnen doen maar we zien het wel.

Heb ook een reservering gemaakt voor The Biltmore in Coral Gables. Gewoon omdat het kan en het lijkt me een fantastisch hotel om een keertje echt verwend te worden.

Ik tracht allerlei plaatjes en links op de blog te zetten maar om de een of andere reden lukt dat helemaal niet. Wijbe maar vragen als hij weer thuis komt.

Geen opmerkingen: