zondag 2 maart 2008

De laatste hotels



Heb nu de allerlaatste hotels geboekt.
Voor Ft. Lauderdale heb ik het Sheraton Suites Cypress Creek en voor Miami hebben we het Marriott Doral Golf Resort and Spa geboekt.

Voor Miami kom je voor een beetje hotel niet onder de $ 100.- uit. Heb via verschillende fora w.o. floridaforum allerlei hotels gezien maar sommige waren zo duur dat ik toch maar weer voor priceline heb gekozen.

Eigenlijk wilde ik in Miami op South Beach zitten maar omdat we toch al van de cruise komen en in Ft. Lauderdale ook redelijk zitten vind ik dit ook okay.

Op 7 juni gaan we nog zwemmen met de Mannatees en daar heb ik geen priceline voor gebruikt maar gewoon het hotel geboekt wat het dichtst bij birdsunderwater is. De tocht vertrekt namelijk om 6.15 ´s morgens dus moeten we niet te ver hoeven reizen anders kun je om 3 of 4 uur het bed uit. Nou daar hebben we natuurlijk geen zin in. Het is crystelriverresort

Voor ons cameraatje de Canon Ixus 70 hebben we een onderwaterbehuizing gekocht (via ebay bij een bedrijf in Hongkong) en ik hoop daar dan gebruik van te kunnen maken.
De " andere" camera een Canon S3 heeft geen onderwaterbehuizing simpelweg omdat die veel duurder was dan voor de Ixus 70.

Dit was het even voor nu. Veel meer boekingen gaan we denk ik niet doen. Het is al met al een veel meer " geplande" reis geworden dan ik had gedacht maar we hebben nu eenmaal niet meer dan 3 weken en dan wil je er toch zo veel mogelijk uithalen.

Inmiddels hebben Inge en Coen aangegeven volgend jaar weer mee te willen naar de VS. Wijbe en ik zijn dan 25 jaar getrouwd en het zal de westkust gaan worden(misschien Hawaii) maar dat gaan we wel zien.

Zodra er weer veranderingen zijn meld ik me weer en natuurlijk gaan we vanaf de vakantiebestemming het blog "bijhouden".

Ik blijf OOK hopen dat we binnenkort iets van Eric Engers gaan horen. Waar kan hij in vredesnaam zijn????

Geen opmerkingen: