zondag 30 december 2007

Drukke tijden


Het was deze week Kerstmis. Maandag en 1ste Kerstdag gewerkt. Gelukkig had ik het meeste eten al in huis en hoefde alleen de "allerlaatste"boodschappen nog maar gedaan te worden.
Wijbe was nog steeds thuis. Het was vrij weekend en vanwege de crematie van Pa was hij er gelukkig nog steeds. Op het werk was er Turks gekookt door een collega. Allemaal erg smakelijk.
Het was ook drukker dan normaal op die dag maar dat komt nog steeds door Andy Warhol.
Was ook vrij maar donderdag kon ik alweer naar het werk omdat er iemand ziek was. Niet erg.

Vrijdag even bij een oude vriendin langs gegaan en vervolgens naar Alkmaar waar mijn neef Gerrit met zijn vrouw Mary en mijn Oom Dick waren. Ze hadden de verhuisdoos bij de notaris opgehaald waar de overgebleven spullen van mijn Oom Piet en Tante Jo inzaten. Van hen hebben we het erfenisje gekregen. Er waren nogal wat foto's en omdat we geen idee hadden hoe en waar ze hadden geleefd (we wisten alleen dat het in Denia in Spanje was) was het wel leuk om te zien en ook hoe ze eruit zagen. Er is bijna 50 jaar geen contact geweest.

Gisteren moest ik ook weer werken en toen heb ik ook eindelijk een reservering kunnen maken voor Le Cellier. Een goed restaurant in Epcot van Disney in het Canada Paviljoen. Elke keer als ik belde kreeg ik ze niet aan de lijn dus ik ben blij met dit suc6je.

Vandaag een word bestand gemaakt met de route erin en nog wat priceline geprobeerd maar dat is niet gelukt. Volgende keer beter.

Morgen weer werken en dan zit dit jaar er weer op. Misschien een beetje cabaret kijken en misschien is Wijbe wel thuis. Ik weet het niet maar ga het lekker afwachten.

Heb zin in 2008 maar vind het jammer dat de Andy Warhol tentoonstelling bijna is afgelopen. Het is heerlijk om het zo druk te hebben.

Geen opmerkingen: