donderdag 15 mei 2008

Nog maar EVEN!!!!


Dit is de onderwaterbehuizing die ik van mijn Canon Ixus 70 heb gekocht. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

Omdat ik de laatste week erg veel last van mijn voeten heb gehad - volgens de huisarts een allergie voor de warmte- heb ik gisteren Teva's gekocht. Jeff wil niet dat ik ze aandoe als ik met hem over straat ga maar mij kan het (inmiddels) niet meer schelen. Het is buitengewoon vervelend om zo'n last van je voeten te hebben en als ik hiermee het probleem (deels) kan oplossen vind ik het prima. Ik leef niet op te grote voet, wil ook geen wit voetje halen maar gewoon de ene voet voor de andere kunnen zetten zonder last te hebben.

We zullen aanstaande woensdag een hoop werk moeten verzetten. Dit weekend moeten we allebei nog werken en maandag en dinsdag moet ik ook nog. Ben nu even vrij en kan dus naar de kapper en nog wat eten in huis halen voor Jeff. (Hij moet tenslotte 3 weken voor zichzelf gaan zorgen). Wijbe heeft nog 2 nieuwe brillen besteld en zo langzamerhand verzamel ik alle spullen die mee gaan moeten. Zonnebrand ook maar gekocht(het was hier tenslotte ook prachtig weer).

De afgelopen dagen alleen maar uit eten geweest en telkens lekker buiten kunnen zitten.

Wijbe rijdt ergens in Duitsland rond en moet misschien nog naar Milaan maar dat gaan we nog wel horen.

Aanstaande donderdag met Monique en Albert(van het AA - forum) bij de Starbucks op Schiphol (achter de douane) afgesproken. Zij vertrekken dan naar de Westkust en een minimeeting leek een goed idee. Wij gaan maar extra vroeg in de hoop " economy plus" stoelen te kunnen scoren die we volgens cheaptickets voor niets moeten gaan krijgen. (In mijn wereld gaat voor niets de zon op maar we gaan het beleven!!).

Zo dit even voor nu weet niet wanneer het volgende blog komt maar ik hoop eigenlijk al zodra we in onze eerste hotel het Marriott Orlando Airport zijn gearriveerd.

1 opmerking:

yop zei

Lindo blogs oie me haces un favor podrias darme un comentario porfa ! ckuidate que andes muy hiper bien ^^